måndag 12 oktober 2015

Rapportperiod

Snart kommer en väldigt intressant rapportperiod, den avgör nog vilken riktning vi tar resten av året. SKF som är först ut av de stora industribolaget släpper sin rapport den 16 Oktober, denbrukar vara en väldigt intressant rapport för marknaden eftersom kullager används i det mesta så SKF brukar vara en bra indikator för resten av industrin.

Jag ser mest framemot den 21 Oktober för då kommer SHB som är en viktig aktie för mig och Mycronic som jag har en liten post i släpper rapport då. Ett annat datum som kommer vara väldigt intressant för mig är  när Marine Harvest släpper sin rapport som är den 28 Oktober. NCC som jag har en liten post i släpper rapporten den 6 November som är lite senare än dem andra, Skanska som är väldigt likt NCC släpper rapport den 28 Oktober, den rapporten kan visa ungefär hur NCC rapport kommer vara men Skanska har mer utomlands än NCC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar